Thursday, January 10, 2013

Mature lagi Kacak bergaya

Assalamualaikum..

Sebelum ni aku ada lah cakap tulis yang aku baru start berjinak-jinak dengan lukisan doodle. Atau yang lebih tepat sebenarnya, lukisan contengan a.k.a lukisan cakar-mencakar ni SEMULA.

Walaupun, memang dah diketahui sebelum ni bahawasanya memang bakat conteng-menconteng ni teserlah sejak dari kecil lagi. Malah telah di-approved oleh suara lantang mak aku lagi.  Wahh, kelas gituew~ Mana tidaknya antara tempat-tempat yang menjadi sasaran untuk mengasah bakat aku ni bukan sahaja di atas kertas lukisan, mahupun buku petak-petak.. tetapi tempat yang lebih 'forfular' iaitu dinding rumah, atas meja (time sekolah rendah sampai menengah sampai ke matrik sampai keeee universiti), belakang pintu, atas kepala katil (time tidur dekat katil double dacker dulu) dan lain-lain tempat yang sememangnya menjadi bukti kehebatan contenganku ini..okehhh~

BUT.. sejak dah tuo-tuo ni (aik sedar pulak diri ni dah tua), okeh memang tak boleh terima ayat ini. Sejak dah makin MATURE lagi KACAK BERGAYA ni (okeh ! ! muntah ~ ), aku rasa macam dah kaku. betul kan ayat KAKU itu, dan bukan KUKU yang aku tulis tadi kan?? Well meaning, tangan aku dah tak se-automatic dulu dah. Dulu pantang ada pensel ditangan, ada je nak diconteng... ada je nak di lukis..

Sekarang ~


Aku banyak melukis + membebel pada masa yang sama. =.=. Memang  agaknya sekarang aku dah masuk dalam kategori mak nenek atau moyang kot.. Ehhhh~ that i said MOYANG?? geeeee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...