Friday, March 9, 2012

My student life - Preview

Assalamualikum..

Start hari isnin yang lepas aku ada Quiz IA. "internet application"
subject IT yang aku kurang minat since takder geng yang sama satu kelas..
akibatnya... lonely... i'm mrs lonely... i have no body.... for my own..... oooo.... ( lagu Akon)hohok

but, that not the point kat sini..
takkan sebab tak ada kawan ko tak nak belajar kan.
so tu sume aku tolak tepi. buat-buat enjoy je, even aku tak.

ukeh, berbalik pada cerita tadi..
sebenarnya aku bengang time amek quiz aritu..
bukan bengang takdapat jawap soalan, bukan jugak bengang tak dapat duduk sebelah mamat 'ehem..ehem..'
tapi bengang dengan sorang budak ni..
tau la kot yer ko tu duk belakang! port lak paling strategic bebenor ko nak meniru tapi kalau sampai dah over sangat tu aku pun tak puas hati.
yela, aku tengok budak lain cool je, even tak dapat jawap pun.
tu menunjukkan dia jujur.. Tak meniru.

tapi dia ni tak..
selak note tu memang macam letak atas meja je.
bukan tahap selamba badak dah tu, tapi selamba denasor dah.
siap intai2 lagi budak yang duk kat depan dia..
aii.... aku siap wat signal "ehem...Ohookk!...eheekeehemm!" pun dia buat "derk" je!

bukan apa aku nak marah sangat, tapi dia ni memang aku conferm dah plan nak meniru dari awal and tak wat revision untuk stadi pun.
orang lain punyalah kalut, baca selagi termampu la kata orang...
tapi, time aku masuk kelas tu dia duk punyalah relex, layan lagu. (tak kesahla kalau memang da betul-betul prepair.. ko main lari-lari pun aku tak kesah... )
tapi, bila lect masuk je, terus buat-buat pinjam note kat orang depan dia...
last-last memang buat harta pusaka da note sepanjang quiz tu...

mana tak bengang... sesedap dodol je dia..
end !
moral kat sini: STOP meniru la wehh... tak berkat korang belajar tu..



1 comment:

FaRaMyZa said...

ye bengang gak kan...
sabar je la...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...