Tuesday, November 22, 2011

kisah wanita dan bola

assalamualaikum..

antara lelaki dengan wanita siapa lebih fanatik bola?
haahh, kalau tanya susah da aku nak jawap !
dulu boleh la aku cakap lelaki yang lebih dominance, tapi sekarang "fair n square"
nak-nak 2hari lepas semakin ramai wanita lebih cenderung dengan bola..
contoh senang bila sejam before game berlangsung bila jejakkan kaki ke Shopping Complex boleh katakan lengang dengan orang terutama melayu..
korang ingat senang ke waktu-waktu nak tengok waktu camtu !hah...?
takder makne nye.... =.=
member aku sendiri pun  sanggup tinggal kan assignment yang boleh di kategori sebagai "kritikal assignment" -(killerr millerr assignment)yang kena siapkan before submit pagi2 besok semata-mata tengok bola.. TERBaik Wook! !
aku?? tak layan bola sangat. reason kukuh! no television maaa dalam bilik.... if nak tengok kena turun. bila kena turun kena la jalan. bila kena jalan mesti berpeluh... bila berpeluh.... TEEETTTT !! 
stop sekarang. sebelum aku MEREPEK*  ! ! lalala.~
tak der. sebab utama adalah aku kena.. harus... wajib siapkan project paper yang teammate aku semangat nak buat juga malam tu jugak ukehh..
by the end dari bilik aku pun, sorakan dari kolej sebelah boleh dengar! clear kaw kaw lagi..
tu baru sorak belum termasuk jerit-jerit ! tapi takpe, FB kan ada...
segala update news semua di hujung jari mari gitu... cewah..ha..haa..
yang penting malaysia menang... yeaayy..
the first update aku dapat lepas malaysia menang...
"esok cuti kahhh??"

till then,
assalamualaikum:)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...