Wednesday, September 28, 2011

SEGMEN : Lagu Ini ...


salam... and 
welcome viewers..

harini hari rabu.. ada apa dengan hari rabu?? hari rabu ada labu la kot..~lalala, memang sengaja tempah tembakan empat puloh empat das kah..??! T.T

ok, tadi ber-blogwalking terjumpa satu segmen best. lagipun da lama tak join segmen2 camni..
so siapa nak join sudi-sudikan diri klik banner ::


Nama segmen pulak segmen "lagu ni..." waah, sejiwa la ngan aku.. memang bab-bab dengar lagu ni aku memang da tak leh tinggal.. nak-nak lagi bila stress and bila nak ambil balik mood belajar.. kalu tak de lagi tengah stady pun boleh "stado"..  sampai tahap macam tu..
then, dalam banyak-banyak lagu aku dengar aku nak kongsi satu lagu la kan kat segmen ni.
antara lagu yang da lama bertapak kat blog ni and currently still running dalam blog ni..

Perfect Two by Auburn ::


hapefully enjoy dengar lagu ni..
Segmen tutup : 28 Sept. 2011 jam 12 malam..




8 comments:

Kancil 8349 said...

wah...best juga lagu nie...tergoyang - goyang kepala Kancil mendengarnya...

jomlah ke blog Kancil untuk mendengar lagu pilihan Kancil

http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

Panggil Aku Han said...

lagu ni femes skrg utk blog gegurl..huhu..

http://sempoi-zone.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

shasa_fiez said...

@ Kancil 8349 :: siap goyang-goyang kepala. thanks suka n dgr lagu ni

@ Panggil Aku Han :: yep.. slow je lagu tapi ada byk "meaning"

Marina said...

comel lagu ni...

http://marinafazli.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

Ini Kisah Tia said...

lagu ni comel .. tak macam lagu lain . lagu more kepada comel and sweet :)

~iz~ said...

layann..:)

singgah sini dari ruangan yg sama yer..:)

shasa_fiez said...

@ "mariana", "ini kesah tia" and "~iz~" :: glad u all suka lagu ni.. ^^. thanks k

Fahz said...

lagu yg best.layan jap.dr segmen yg sama :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...