Sunday, August 14, 2011

Blog bersawang untuk laman sesawang..

salam...

still berpuasa dengan penuh bersemangat harini..
biasala, baru pukul 12... ce kalau post ni aku tulis pukul 6 kan...??
len la bunyi dia.. habis aku masukkan ayat-ayat penambah perisa..

well, da 4 hari aku biarkan blog ni tanpa jagaan..
pertama :: kemalasan melanda.
kedua :: pening kepala tahap "arrhhhh!!"
ketiga :: penat shopping untuk raya.
keempat :: dalam prosess collect balik mood rajin

so, lepas bertapa dalam gua selama beberapa harini nampaknya aku telah berjaya mengembalikan mood rajin yang dicari-cari.. trimas.

p/s :: teringat dialog dengan kawan past a few month..
aku :: lama la tak update blog aku. bersawang da...
kawan :: ala biasala.. bukan ke namanya laman sesawang. standard la sawang2 ni. baru ada "feel"
aku :: ........ (betul jgk...)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...