Tuesday, August 9, 2011

10 TANDA ANDA SUKA SESEORANG


salam...
nak tahu tentang
10 TANDA ANDA SUKA SESEORANG::

Sepuluh :: rasa malu bila bercakap dengan dia..
Sembilan :: anda perasan anda tersenyum bila bercakap dengannya...
Lapan :: kalau terlihat dia.., tak nampak doh orang len..
Enam :: sentiasa teringat kat dia jee...
Lima :: happi bila bercakap dengannya..
Empat :: akan sedaya upaya untuk berhubung dengan dia..
Tiga :: apabila baca post ni, anda tetiba teringatkan dia
Dua :: sedang asyik memikirkannya sampai tak perasan nombor tujuh tak ada dalam senarai pun..
hehehehe.... (senyum sorang2 sambil scroll ke kat atas semula untuk kepastian... ~oohh betul rupanya)
........
.......
.......
.......
......
......
.......
......
satu :: sekali lagi ada tersenyum sebenarnya aku tak listkan pun..
elek la.. jangan mara2 kat aku ..=.=

2 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

haha..cis sengal!!!....padhal neh dah 2,3 kali dpt dah kat msg...tp ttp terkene...aisehhhh!!!

shasa_fiez said...

@ cikjuju :: hehe..terkena lagi ke.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...