Wednesday, June 8, 2011

Segment Retiss..

salam

well...well...
sejak dua menjak ni aku rhajen (rajin) join segment n contest..
tetibe rasa cam best la plak..

so alang-alang da join banyak, meh aku plak yang buat satu segment tuk you all..
segment ape....??
haahhh... ittuuu yang kite nak tau tu..
yang pasti.. kite kena pastikannya...
kuang..kuang..kuangg...

straight to the point jela.
segment yang aku nak buat ialah "Segment Retiss"
cara nya mudah je..

1. letak gambar korang tyem kecik dolu-dolu...
2. bandingkan gambar korang ngan retiss (artis) yang korang berangan nak jadi tyem da besar.
3. letak gambar retiss tu kat bawah gambar korang tyem kecik tu.
DONE!!. senang je.

meh aku wat demo skit.

1. aku letak gambar my lovely sis..

2. pastu, ikut suke la nak letak gambar artis malaysia ke, europe ke, korea ke, china ke... etc..

3. then letak la gambar artis tu.

DOne!!

gud luck k...
just enjoy join this segment..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...