Bookmark: Helaian pertama blog

hi everyone!

22hb Januari 2010, blog ini dilahirkan. bukan terus melangkah, berlari dan meroket tapi ianya bermula dari bawah. yang SANGAT bawah! tanpa ada hadirnya seorang pun pengikut (follower) atau kenalan alam maya pada saat ini

pertamanya... tentang aku?
secara ringkas, aku bukan orang terkenal. aku cuma seorang pelajar IPTA yang masih berbaki tiga tahun masa untuk berulang-alik dari bilik apartment ke kelas demi segulung ijazah.
aku anak kedua dari family yang boleh kata besar
aku jenis berpewatakkan introvert, suka menyendiri dan susah bergaul. so selalu di-cop budak sombong *pada aku ianya terpulang, aku yakin orang yang sama introvert berkongsi rasa dengan aku
dan... banyak lagi, mungkin suatu hari aku sambung

keduanya... TMI? macam mana aku boleh terjebak dalam dunia blogger ini? 
ianya hanya sekadar berkongsi contengan cerita dan pengalaman. since... aku tak pandai melukis, jadi aku tak boleh 'draw n paint' perasaan aku
aku tak pandai menyanyi, jadi aku tak boleh lagukan hati aku
dan aku tak ada 'art n skill', maka aku tak boleh nak 'shout out' buat 'graffiti' kat mana-mana dinding... 
dan sebenarnya aku tak pandai pun menulis... aku tau 'throw out n spill' je
aku tahu... menulis bukan sebab aku nak cipta dunia fantasi. hanya contengkan apa yang nak dikongsi dengan orang lain tentang apa yang diketahui. aku tak banyak ilmu. aku cuma tau kisah hidup ~ aku, family aku, kawan-kawan aku dan orang keliling aku

so mudahkan cerita keseluruhan blog ini adalah hasil sebenarnya hasil contengan. jadi kepada yang sudi menjadi pengikut pertama aku, akan aku kenang sampai bila-bila. serious talk!

sekian!
10:59pm | 1/22/10




Post a Comment

0 Comments